Tuesday 6 September 2011

Seram Kelakar Sedih di Hari Raya 2011

Hari raya tahun 2011 disajikan dengan pelbagai telemovie atau movie hantu atau seram....
ntah hapa2...
baik RTM,TV3, mahupun ASTRO....
aku tau la itu batch movie seram last years....
yang aku heran tak cukup movie seram malaysia, bawa masuk hantu international pulak...dari indonesia, hong kong....
nak muntah aku...
ada ka patut....
Antara movie yang aku ingat...
Pontianak beraya di Kg Batu,Santau, Susuk, Jangan pandang belakang congkak 1 & 2, Beranak dalam kubur, pocong, Congkak, Momok the movie, Niyang Rapik, Ngangkung, Mantera, Dendam Sundel Bolong Malaysia, etc


Yang aku tak tahan ada cerita 'You saka...pergi jauh-jauh' then keluar pulak 'Jalan-jalan cari Saka'....
Cerita lawak jer....seronok jin setan kehidupan mereka difilemkan...jangan ada yang menjelma nak berlakon sama sudah...

Aku puji citer yang boleh beri pengajaran.....biasanya sedih nangis2 kesat air mata hidung segala laaaa...Ambil iktibar....
Deru Ombak, Jangan Bakar Mayat Anakku, Tanah Kubur, Satu permintaan, etc

Note : Bulan Ramadhan hantu setan kena ikat...tiba Syawal..depa pun terlepas lah... manusia pun kasi chance depa seronok sakan bermaharajalela...hahaha

No comments: