Thursday 22 September 2011

Fenomena KPOP

Tajuk debat HOT FM pagi ni.....
mai aku pun nak citer jugak..

Masih aku ingat...
Mula dulu Fenomena Jepun...>>citer Maero Attack best giler...Oshin jugak...
Kemudian Fenomena Hongkong...>>citer polis samseng memanjang...
Lepas tu datang pulak fenomena Bollywood....>>>siap kumpul CD Shah Rukh Khan...
Kemudian kena pulak Fenomena Indonesia...>>>yang ni tak layan langsung..
Timbul pulak fenomena Korea sekarang ni...

Drama Korea pertama yang beri kesan mendalam kat aku...dalam tahun 2001-2002..
Autumn in my Heart...
Pelakon dia memang best..drama sedih...kasi nangis leleh punyalah...
Mak pun join tengok..
Masa tu siar pukul 7pm-8pm..Isnin-Jumaat...
Lepas tu datang pulak cerita Winter Sonata....memang tsunami habis...
Cerita ni aku tak layan sebab dah mula kerja..>>cari duit lagi berfaedah..;-P
Sekali panjang giler episod berbulan nak layan... tak kuasa deh!
Bila sibuk kerja aku dah tak berkesampaian nak layan drama episod ni...
Masa ni K-POP belum masuk lagi....

Tapi aku layan movie atau drama je....
Muzik tu sangat lah kurang...oh! Myya suka giler video klip Wonder Girls lagu Nobody tu..Daddy pun tak berkelip tengok awek2 tu..haippp...macam aku tak tau..:-p
Orang dah tengok citer ke mana2...aku baru nak layan balik citer Full House...
oh..oh...sebelum tu aku ada layan citer Coffee Prince...
memang best lah...terawang2 aku tengok gelagat masing2...
yang paling aku pelik..muka lawa..body cun...tapi buruk lantak...takdak manner kalau makan...main sumbat je penuh mulut....hahahaha...


Note : Apa2 pun fenomena...layan story jelah...amik yang elok....yang buruk tu buat ikhtibar sudah lah....

No comments: