Thursday 29 September 2011

Jangan tanya lebeh2...

9.08am

Perbualan telefon dengan customer
Intro...bla..bla..bla...

C: Saya nak masuk duit dalam akaun ***. Ada unit lagi?
A: Sebelum tu boleh saya tahu encik nak mendaftar untuk anak atau diri sendiri?
C: Apa kau sebok tanya aku ada anak atau tak?
A: Bukan begitu..buat masa sekarang ni unit dalam akaun *** sangat terhad. Saya
    akan cadangkan akaun lain yang hampir serupa kalau encik berminat.
C: Nak cadang? Cadang je lah...tanya aku ada anak ke tidak buat apa? Buat kerja
    kau sudah. Jangan jaga tepi kain orang..boleh?
A: Bukan itu tujuan saya bertanya...Musim sekarang ni biasanya orang akan buka
    akaun untuk simpan duit raya anak..lagipun akaun yang encik nak masuk
    tu biasanya di buka untuk anak dan boleh dikatakan habis dilanggan.
    Sebab tu saya akan cadangkan.....>tak habis ayat aku dia menyampuk
C: Tak payah. Kau jawab je soalan aku..tak payah tanya lebeh2....Kalau dah tak ada
    cakap jelah tak ada..

Caller letak gagang......

Note: Ada aku kesah ko ada anak berapa? Sombong nak mampus....rugilah ko ada peluang baik aku nak offer...

No comments: