Wednesday 12 October 2011

Go to h*ll lah!

3.15pm

Perbualan dengan customer...
Intro...bla..bla..bla...

C: I nak beli unit saham ***. Masih ada lagi?
A: Semakan perlu dibuat di kaunter bank. Sekarang unit sangat terhad. Encik perlu
    ke kaunter dan buat transaksi segera jika masih ada unit.
C: Setiap minggu aku telefon mesti ada orang boleh bagitahu berapa jumlah yang
    ada...Aku tak mahu cakap dengan kau...Panggil supervisor kau....
A: Maaf encik. Kami tak pernah ada data sedemikian sebab transaksi online di kawal
    di kaunter sahaja. Encik akan dapat jawapan yang sama dari supervisor saya....
C: Panggil supervisor kau...aku tak nak cakap dengan kau....>nada keras dan tinggi

Panggilan disambung kepada supervisor....aku bagi hint mengenai sikap caller....
Perbualan seperti di maklumkan oleh supervisor....antaranya...

C: Ada 1 juta unit lagi saham ***? Aku nak beli RM14K
S: Maaf encik. Semakan dan transaksi unit boleh dibuat di kaunter sahaja..
C: Kau ingat aku bodoh?
S: Maaf encik. Saya tak pernah kata encik macam tu...
C: Ahhhhhh...Go to h*ll!!!!!

Gagang di hempas...
Merah padam muka supervisor aku menahan marah....kesian....

Note : Tanya macam bagus 1 juta unit....tapi nak beli RM14k je....siap sumpah orang....bagus sangat lah tu....

No comments: