Saturday 5 November 2011

I Loooooveeee Whittaker's Choclate!


Pertama kali aku cuba coklat ni tahun 2006...
member NMS bagi buah tangan dari Langkawi....
Sejak itu aku benar2 jatuh cinta dengan coklat ni.....
kalah Cadbury, Van Houten, Milo, Beryl, etc,etc
Itulah kali terakhir aku merasanya sebab dah merata cari tak jumpa...
Bila pergi airport tak teringat pulak nak beli...

Tahun 2010..my SIL balik dari New Zealand....
Dia bagi macam2 buah tangan termasuklah coklat ni...
Aku punyalah happy sampai hubby pun tak boleh rasa...
Gila kejam...hahahahaha...

Then aku paksa hubby beli di airport setiap kali balik outstation...
Tapi dia berkira sebab mahal...RM29.90 per pcs

Tahun 2011...aku ke langkawi....
Wow! Heaven!
Aku jumpa coklat ni gila murah....RM9.90 jer...
Aku rembat 10 pcs...hahahahaa..
Puas hati aku!

I Love Almond Gold so much!
This is the best chocolate i ever tasted in my whole life!!!!!!

No comments: