Monday 28 May 2012

Cups of Blood!

Hahahahahaa...
Tajuk tak boleh blah!

Hari Sabtu lepas, che abang menaja...
Sessi melanyak badan di spa..
Habis tu...hari2 mengadu sakit2 badan letih...
Tapi berbulan lah ngadu..baru lah di suruh ke spa...
Hehehehe...

Ini kali pertama aku ke spa
Farisa Spa di Dwi Tasik...
Mula2 amik pakej urutan seluruh badan...
Pertama sekali masuk kotak sauna dalam 15 minit.
Kemudian aku gatal mulut minta buat bekam angin. 5 minit je..
Sekali tengok punyalah banyak angin sebab berpeluh cawan bekam tu...
Maka aku dipujuk untuk cuba bekam darah...
Setahun sekali je...
Aku pun hangguk...
Terus di tembak2 badan dengan jarum halus (tak sakit pun)..
Di vacum2 dengan cawan (ni terasa sakit macam kena cubit)...
Lepas 5 minit...
Cawan di cabut dan darah beku ditunjukkan...
Eeeeuuuwwwww!
Tapi tak semua cawan ada darab beku tu...
Hanya tempat bermasalah je!
Lepas tu baru buat urutan satu badan dalam sejam gitu...
Menggigit-gigit towel menahan sakit!
Tak nak jerit! Malu!

Che abang pulak buat urutan kaki kat luar sementara menunggu..
Lepas tu di tinggalnya aku sorang dan pergi melantak kat kedai mamak..
Hehehehehe...

Kopak duit che abang RM300 hari tu...
Terima kasih abang!

Segarkah badan? Rasa ringan kah?
Entah lah...bertambah sakit adalah...
Badan pun dah huduh ada tanda bulat cawan bekam...

Lepas 4 hari baru sakit hilang...
Baru lah rasa ringan...
Kesan lebam cawan bekam pun dah beransur pudar....

Nanti nak buat lagilah...
macam syiok pulak! hhehehehe 


No comments: