Thursday 16 February 2012

Sila buat hal masing2.....

Sebelum...
Setiap malam lepas pulang dari kerja, aku akan bermain dengan Myya...
Main sorok2..melompat...berlari...bergolek....berkejar....
Myya memang laju berlari!
Kami ketawa kuat2!
Ayah mesti tegur..."Ish! macam budak2 mak kau ni nak!"
Hehehehe...ada aku kesah? Yang kami seronok..boleh exercise jugak...
Ayah selalu mengadap laptop...
Bila dipaksa bermain sama...baru ayah join....
Myya suka main bola dengan ayah!

Sekarang...
Myya lebih suka main tablet....
Aku pulak merampas lap top....
Ayah bawa diri layan bola di tv...>>> kesian merajuk bila permintaan nak beli laptop/tablet baru aku tak approve...hehehehe...
Dah tak ada gelak ketawa kuat2....
Dah tak ada exercise....
Bila ajak main...."Myya penat la mak....tengok nak berjalan pun tak larat...."
Masing2 buat hal sendiri...
Aduyai...situasi tak sihat ni...
Memang aku kesah!

Need new plan!

No comments: