Saturday 5 October 2013

Self Laundry

Sejak kebelakangan ni kerap pulak basuh baju
Tapi agak stress bila sekali round ambil masa 2-3 hari nak kering
So makin menimbun la baju dalam bakul tu hoooiiiiii
Bila dah bertangguh gitu mula la penyakit malas datang
Tapi sekarang dah ada penyelesaian
Yang buat hati ku gembira
See...senang betul nak seronok kan hati aku...
Baju di basuh cepat kering pun boleh buat aku senyum sepanjang hari...hehehe

Doludoludolu tengok dalam citer omputih je buat keje ni
Memang menyenangkan hooiii
Sebenarnya dah dekat setahun aku ulang alik depan kedai tu
Boleh membasuh dan terus keringkan
Harga pun berpatutan
Tapi semua buat sendiri la

Untuk jimat masa menunggu
Aku basuh dan rinse dulu guna mesin basuh kat rumah
Sampai kedai aku guna dryer je
30 minit dah siap lipat la hoooiiii
Sukanyaaaa...
Jom join! 24 hrs tuuu







posted from Bloggeroid

No comments: